BMW reklamowany z technologią ConnectedDrive (wideo)

Rozpoczęła się kampania samochodów BMW promująca technologię BMW ConnectedDrive. Działania przygotowały i koordynują OS3 oraz Initiative.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
BMW reklamowany z technologią ConnectedDrive (wideo)
BMW X5, fot. bmw

Celem kampanii jest promocja BMW jako marki innowacyjnej, poprzez ukazanie trzech funkcji BMW ConnectedDrive: RTTI (Real Time Traffic Information), BMW Online oraz Systemu Informacyjnego (Concierge Services).

Spoty emitowane będą w głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat i TV), w kanałach tematycznych oraz Discovery, Discovery Science oraz w kinach obsługiwanych Kinads i New Age Media. Działania obejmą również internet - serwisy Money.pl, Gazeta.pl, Wyborcza.biz i Google.

Za kreację spotów odpowiada agencja OS3, zaś zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online