Przez ostatnie pięć lat Bob Sauerberg zajmował stanowisko prezesa Condé Nast, od 1 stycznia 2016 r. przejmie dodatkowo obowiązki CEO po odchodzącym Chucku Townsendzie.
- Wizja Boba dotycząca przyszłości Condé Nast obejmuje dynamiczny wzrost przychodów z segmentu cyfrowego przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości naszych tytułów ukazujących się drukiem - podkreślił Chuck Townsend w e-mailu skierowanym do pracowników wydawnictwa. - Jestem przekonany, że to przemyślany plan zrównoważonego rozwoju, który zapewni firmie sukces w nadchodzących latach.
Condé Nast to amerykańskie wydawnictwo prasowe założone w 1909 r. Obecnie firma wydaje kilkanaście tytułów drukowanych oraz serwisów internetowych, mi.in. „Glamour”, „The New Yorkera”, „Vanity Fair”, „Vogue’a”, „Wired” i Ars Technica. Liczbę czytelników wydawnictw należących do Condé Nast szacuje się na ponad 160 mln.












