Bocian Klekot i orzeł Orłowski zostali wybrani na brand heroes Polomarketu, ponieważ mocno kojarzą się z Polską i polskością. Animowani bohaterowie zostali wkomponowani do odświeżonej identyfikacji sieci, wprowadzonej kilka miesięcy temu. Będą występować we wszystkich reklamach i kanałach komunikacji Polomarketu.
Działania reklamowe z Klekotem i Orłowskim zaczęły się w połowie czerwca i są prowadzone w telewizji, radiu, internecie (m.in. social media) oraz w samych supermarketach Polomarket. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Ostecx Créative, a animacje przygotował dom produkcyjny Oversee Production.

Polomarket to druga sieć supermarketów, która w swojej komunikacji stawia na zwierzęcych brand heros. Od połowy ub.r. Żabkę reklamują mieszkańcy bajkowego lasu, m.in. Żabka i Łowca Promocji (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).











