Telewizyjna reklama Warki Strong pokazuje tradycyjny sposób warzenia tego piwa według receptury opartej na kompozycji dwóch słodów jęczmiennych: pilzneńskiego i ciemnego prażonego. Spot przekonuje, że dzięki temu napój ma mocny, charakterystyczny smak i wyraźną bursztynową barwę.
W kampanii prezentowana jest odświeżona na początku br. identyfikacja wizualna Warki Strong. Etykieta piwa jest utrzymana w kolorach czarnym i złotym oraz przedstawia siedem gwiazdek mających symbolizować wyjątkowość i najwyższą jakość.
Jest to pierwsza od ponad dwóch lat telewizyjna kampania reklamowa Warki Strong. Spot od 24 listopada jest emitowany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Ponadto akcja reklamowa obejmuje punkty sprzedaży.
Kreacją spotu zajęła się agencja Just, produkcją - dom produkcyjny Opus Film, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest. Działania PR prowadzi agencja Roots PR.












