Bogdanowicz i Duda-Maciejewska szefami BBDO Warszawa

Zmiany na kierowniczych stanowiskach w agencji BBDO Warszawa, jednej z największych sieciowych agencji reklamowych w Polsce.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Stanowisko Prezesa BBDO Warszawa objął Przemek Bogdanowicz – Chief Creative Officer. Funkcję Vice Prezesa oraz Chief Executive Officer pełnić będzie Ewa Duda-Maciejewska – uprzednio pełniąca obowiązki Dyrektora Strategicznego.

Bogdanowicz i Duda-Maciejewska przejmą obowiązki Jacka Henslera, prezesa i dyrektora generalnego BBDO, który odchodzi z firmy. Ma zostać dyrektorem marketingu i sprzedaży w P4.

Oboje raportują bezpośrednio do Williama Eccleshare, Chairman  & CEO BBDO EMEA - podano w komunikacie prasowym. - Mamy szczęście,  że zespół BBDO w Polsce jest tak silny i profesjonalny. Jestem przekonany, że Przemek i Ewa świetnie poradzą sobie z nowymi zadaniami i przyczynią się do dalszego rozwoju agencji. Zgodnie z naszą filozofią, gdziekolwiek to możliwe, inwestujemy w rozwój własnych, utalentowanych współpracowników. Cieszę się, że właśnie tak możemy postąpić w tym przypadku - powiedział William Eccleshare, Chairman oraz CEO BBDO Europe.

Nowy zarząd agencji poinformował o dwóch awansach. Stanowisko Dyrektora Działu Obsługi Klienta obejmie Judy Majosi, a funkcję Dyrektora Strategicznego sprawować będzie Grażyna Skarżyńska.

Pozostałe kluczowe stanowiska pozostają w rękach:Marcina Tworusa oraz Wacława Szymiczka - dyrektorzy kreatywni,Piotra Niedzieli - dyrektor finansowy,Krzysztof Baraniecki, kierownik studia graficznego i produkcji.

- Mamy nadzieję, że wprowadzenie powyższych zmian przyczyni się do podwyższenia naszej efektywności oraz jakości standardów obsługi klienta. Jestem przekonany, że razem z Marcinem i Wackiem, możemy osiągnąć jeszcze wyższy standard prac kreatywnych - dodał Przemek Bogdanowicz, Prezes i CCO agencji.

- Wierzymy, że po okresie zmian nadszedł czas na stabilizację i inwestycje w rozwój.  Pragnę, aby determinacja, talent i pasja naszego zespołu owocowały pracą która sprawia przyjemność, której efekt przynosi uznanie, a forma przyciąga uwagę - skomentowała Ewa Duda-Maciejewska, CEO BBDO Warszawa.

Metryka

Przemek BogdanowiczChief Creative Officer, BBDO Warsaw

Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.  W roku 1993 zaczął pracę w DMB&B Warszawa (od roku 1999 D’Arcy) na stanowisku Art Director. W latach 1997-1998 pełnił funkcję Associate Creative Director. W roku 1999 promowany na stanowisko dyrektora kreatywnego. W roku 2002, gdy D’Arcy zmieniło nazwę i zaczęło działać jako G7, objął obowiązki Managing Partner & Creative Director, które pełnił do czerwca 2005 roku. W sierpniu 2005 roku dołączył do zespołu BBDO Warszawa, obejmując stanowisko Chief Creative Officer.

Zwycięzca wielu polskich (Kreatura, Golden Eagle, KTR, EFFIE) oraz międzynarodowych (Golden Drum Festival, Cannes Lions) festiwali reklamowych. W roku 2004, agencja G7 otrzymała Grand Prix oraz tytuł Agencji Roku w konkursie reklamowym Złote Orły. W kwietniu 2005 agencja G7 zdobyła najwięcej nagród na festiwalu reklamowym KTR. W tym samym roku zespół agencji odebrał Grand Prix EFFIE, a kampania wprowadzająca na rynek markę Heyah zdobyła nagrodę Media Lion na festiwalu w Cannes. Jest jednym z założycieli oraz członkiem zarządu Klubu Twórców Reklamy.

Ewa Duda-MaciejewskaChief Executive Officer BBDO Warszawa

Absolwentka wydziału zarządzania niepublicznej Wyższej Szkoły Biznesu – specjalizacja marketing, finanse.  W latach 1994-1999 zatrudniona w PepsiCo Poland.  Jako dyrektor marketingu odpowiedzialna była za rozwój marek Pizza Hut oraz KFC w Polsce. 

W grudniu 1999 roku objęła stanowisko dyrektora strategicznego w agencji NoS/BBDO.  Odpowiedzialna za stworzenie działu strategii oraz rozwój nowego biznesu. W latach 1999-2006 agencja zdobyła 10 nagród EFFIE i zrealizowała projekty dla ponad 30 nowych klientów.    Judy MajosiDyrektor Działu Obsługi Klienta BBDO Warszawa

Absolwentka Bernard Baruch College, City Unitversity of New York – specjalizacja  marketing. W latach 1999-2004 pracowała w BBDO w Nowym Jorku, współpracując między innymi z Masterfoods oraz Gillette. W roku 2005  zatrudniona została przez FCB Nowy Jork jako Account Director prowadzący marki firmy Kraft. Do zespołu BBDO Warszawa dołączyła w roku 2006, obejmując stanowisko Group Account Director.

Marcin TworusDyrektor Kreatywny BBDO Warszawa

Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania „The Polish Open University” – specjalizacja marketing.  W roku 1998 dołączył do działu kreacji BBDO Warszawa obejmując stanowisko Copywriter. W roku 2004 objął funkcję Head of Creative Planning.  Po roku objął stanowisko dyrektora kreatywnego zarządzającego działem kreacji BBDO Warszawa.

Nagradzany na wielu polskich festiwalach reklamowych (Kreatura, Złote Orły, EFFIE) i zdobywca nagrody na międzynarodowym festiwalu Golden Drum. Najważniejsze prace: “Kurczaki” Lay’s Max, kampania drukowania Alka Seltzer „Możesz nie pamiętać…” oraz „Zdrowe samochody”.

Wacław SzymiczekDyrektor Kreatywny BBDO Warszawa

Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie – wydział grafiki. W roku 1998 dołączył do działu kreacji BBDO Warszawa obejmując stanowisko Art. Director. W roku 2004 objął funkcję Creative Group Head.  Po roku objął stanowisko dyrektora kreatywnego zarządzającego działem kreacji BBDO Warszawa.

Nagradzany na wielu polskich festiwalach reklamowych (Kreatura, Złote Orły, EFFIE) i zdobywca nagrody na międzynarodowym festiwalu Golden Drum. Najważniejsze prace: “Kurczaki” Lay’s Max, kampania drukowania Alka Seltzer „Możesz nie pamiętać…” oraz „Zdrowe samochody.

Grażyna SkarżyńskaDyrektor Planowania Strategicznego BBDO Warszawa

Absolwentka wydziału pedagogiki i psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.   W latach 1993-1999 zatrudniona w PepsiCo Poland, gdzie odpowiedzialna była za rozwój marki KFC w Polsce.  W latach 1999-2000 zatrudniona w dziale marketingu Kama Food’s Int’l. Od roku 2000 członek zespołu strategów agencji BBDO – objęte stanowisko Strategic Planning Manager. Odpowiedzialna między innymi za współpracę z Telekomunikacją Polską, GE Money Bank, Dr. Oetker.  Współautorka strategii wprowadzenia na rynek pierwszego wirtualnego banku pod marką mBank.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+