Bohaterem filmu jest bolid Renault, a sam spot to zaproszenie do obejrzenia pokazów jazdy bolidem Renault, które odbędą się 2 i 3 czerwca w Warszawie.
30-sekundowy spot reklamowy mija w atmosferze napięcia odmierzanego tykaniem zegara, zagłuszanego co chwila odgłosem silnika bolidu F1. Widać ostatnie przygotowania zawodnika do startu. Kierowca w skupieniu poprawia kombinezon. W tym samym czasie załoga mechaników przygotowuje bolid. Jeszcze tylko wymiana kół i zapala się zielone światło. Pojazd jest gotowy do wyścigu. Słychać ryk silnika i pisk opon. Chwilę później bolid Renault z ogromną prędkością mknie po asfalcie. Gładko pokonuje kolejne zakręty. Na koniec lektor zaprasza wszystkich na imprezę zaplanowaną na 2 i 3 czerwca na Moście Świętokrzyskim w Warszawie.
W 2007 roku przejazdy F1 Roadshow oprócz Warszawy odbędą się w wybranych miastach na świecie: Johannesburgu, Rotterdamie, Meksyku i Dubaju. Organizatorem ING Renault F1 Roadshow jest Renault Polska. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Miasto Stołeczne Warszawa. Sponsorami imprezy są ING i ELF. Patronat medialny sprawują: TVN, Dziennik, Radio Zet, Interia, Auto Świat, Auto Motor i Sport.

Od 4 maja 2007 roku film reklamowy jest emitowany przed projekcją filmów w sieci kin Cinema City, a od środy 23 maja 2007 roku będzie go można oglądać na antenie TVN.
Kampania – F1 Roadshow
Klient: Renault
Przedstawiciel klienta:
Teresa Wielowieyska-Sławek – Szef Reklamy Renault PolskaMonika Jastrzębska - Koordynator ds.mediówKatarzyna Małachowska - Specjalista ds. reklamy i promocji
Agencja: Publicis
Client Service:Juliusz Baliszewski – Account DirectorAgnieszka Murawińska - Account Manager
Kreacja:
Jacek Gierlasiński - Senior Art DirectorMarcin Nowosielski - Senior Copywriter
Produkcja:Producent – Czarek Szostek
Dom Mediowy: Carat Polska











