Boomerangi rozdane

VII edycja konkursu marketingu bezpośredniego 'Boomerang', organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, rozstrzygnięta.

Marcin Szumichora
Marcin Szumichora
Udostępnij artykuł:

Wczoraj podczas uroczystej Gali, która miała miejsce w  kamienicy przy ul. Fredry, zostały wręczone nagrody VII edycji Konkursu "Boomerang".

Poniżej przedstawiamy listę zwycięzców:

1. Kategoria "Wysyłka bezpośrednia (B2C)":

" Wyróżnienie dla MRM MOMENTUM za kampanię WYZWÓL MARZENIA - GAULOISES, ALTADIS zrealizowaną dla firmy ALTADIS

2. Kategoria "Wysyłka bezpośrednia (B2B)":

" Boomerang dla OGILVY ONE za kampanię SIŁA PRZYCIĄGANIA CENTRUM OKĘCIE dla firmy CAPITAL PARTNERS

" Wyróżnienie dla MARKETSHARE za kampanię SPRAWDŹ JĄ NA TORZE dla firmy DAF TRUCKS POLSKA

3. Kategoria "Program lojalnościowy (B2C)":

" Wyróżnienie dla DATA SOLUTIONS za kampanię KĄCIK RADOSNYCH ZAKUPÓW WINIARY dla firmy NESTLE POLSKA

" Wyróżnienie dla FFCREATION.COM za kampanię HEYAH KLUB dla firmy PTC

4. Kategoria "Program lojalnościowy (B2B)":

" Boomerang dla MRM MOMENTUM GROUP za kampanię PANTA RHEI - KLUB EKSPERTÓW WILO dla firmy WILO

" Wyróżnienie dla EURO RSCG MARKETING HOUSE za kampanię AKADEMIA BIZNESU FARMACEUTYCZNEGO dla firmy BOEHRINGER INGELHEIM

5. Kategoria "Promocja sprzedaży (B2C)":

" Boomerang dla OGILVY ONE za kampanię BOLS - WZMACNIACZ IMPREZ dla firmy BOLS

" Wyróżnienie dla TEQUILAPOLSKA za kampanię CRUNCHIPS DOMÓWKA dla firmy THE LORENZ BAHLSEN SNACK WORLD6. Kategoria "Promocja sprzedaży (B2B)":

" Boomerang dla PEPPERMINT za kampanię HAKI NA GRUBE RYBY dla firmy LISNER POLSKA" Wyróżnienie dla ALBEDO MARKETING za kampanię INDESIT "AŻ CHCE SIĘ SKAKAĆ" dla firmy INDESIT COMPANY

7. Kategoria "Field & Event marketing (B2C) w miejscu sprzedaży":

" Boomerang dla BOLS za kampanię THE BEACH dla firmy BOLS

" Wyróżnienie dla MRM MOMENTUM GROUP za kampanię ROZRYWKI PIŁKARSKIE MASTERCARD EURO'2004 dla firmy MASTERCARD

" Wyróżnienie dla SALES LINK za kampanię ŚMIETANKOWA STREFA ALGIDY dla firmy UNILEVER POLSKA

8. Kategoria "Field & Event marketing (B2C) poza miejscem sprzedaży"

" Boomerang dla ESKADRA PROMARKET za kampanię PRZYSTANEK IKEA dla firmy IKEA

" Wyróżnienie dla MRM MOMENTUM GROUP za kampanię ROADSHOW "MOBILNE BIURO" dla firmy POLKOMTEL

9. Kategoria "Internet Serwis Internetowy"

" Boomerang dla ADV.PL za kampanię DEKORAL.PL dla firmy POLIFARB CIESZYN-WROCŁAW

" Wyróżnienie dla BYSS za kampanię CARLSBERGVILLE-ZIMOWY KURORT CARLSBERGA dla firmy CARLSBERG POLSKA

10. Kategoria "Internet Kampania internetowa"

" Boomerang dla ZENTROPY PARTNERS za kampanię DUREX GLOBAL SURVEY dla firmy SSL HEALTHCARE

" Wyróżnienie dla ZENTROPY PARTNERS za kampanię KOMUNIKATOR INTERNETOWY PLUS GSM dla firmy POLKOMTEL

11. Kategoria "Marketing Mobilny"

Jury nie przyznało w tej kategorii statuetki Boomerang oraz wyróżnień.

12. Kategoria "Telemarketing (B2C)"

" Boomerang dla CALL CENTER POLAND za kampanię HELP DESK SAMSUNG dla firmy SAMSUNG ELECTRONICS

13. Kategoria "Telemarketing (B2B)"

" Wyróżnienie dla AXEL SPRINGER KONTAKT za kampanię 4 + 4 LITRY GRATIS dla firmy SHELL

14. Kategoria "Kampania zintegrowana (B2C)"

" Boomerang dla TEQUILAPOLSKA za kampanię TYSKIE 375 dla firmy KOMPANIA PIWOWARSKA

" Wyróżnienie dla EURO RSCG 4D za kampanię PEUGEOT 407 dla firmy PEUGEOT

15. Kategoria "Kampania zintegrowana (B2B)"

" Boomerang dla OGILVY ONE za kampanię MY SAP ALL IN ONE LEAD GENERATION dla firmy SAP

" Wyróżnienie dla PEPPERMINT za kampanię AKADEMIA DWÓCH TYSIĘCY SUKCESÓW dla firmy AMICA

16. Kategoria "Non profit"

" Wyróżnienie dla ADV.PL za kampanię INTERNET DLA PRZYSZŁOŚCI! dla firmy IAA - MIĘDZYNARODOWE STOWARZYSZENIE REKLAMY

17. Kategoria "Boomerang Design"

" Boomerang dla TEQUILAPOLSKA za kampanię ZAKOCHANE WARZYWA dla firmy UNILEVER POLSKA

" Wyróżnienie dla TEQUILAPOLSKA za kampanię własną CALENDAR BOYS

18. Kategoria "Boomerang Ambient"

" Boomerang dla ADV.PL za kampanię BRAND MATE - AGNIESZKA dla firmy NESTLE POLSKA

" Wyróżnienie dla MRM MOMENTUM GROUP za kampanię SERIA PODKŁADEK NA TACKI dla firmy NESTLE POLSKA

19. Kategoria "Boomerang OPEN"

" Boomerang dla ESKADRA PROMARKET za kampanię ACHTUNG MINEN dla firmy URZĄD MIASTA KRAKOWA

20. Kategoria "Salon Odrzuconych"

" Boomerang dla TEQUILAPOLSKA za kampanię POSTAW NA PAPIER dla firmy INTERNATIONAL PAPIERGrand Prix:

" GRAND PRIX dla OGILVY ONE za kampanię SIŁA PRZYCIĄGANIA CENTRUM OKĘCIE dla firmy CAPITAL PARTNERSPonadto podczas Gali został również rozstrzygnięty Konkurs "Boomerang Young", którego zwycięzcą został Pan Tomasz Subocz z  Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie.

Patronem medialnym konkursu był m.in. wortal Wirtualnemedia.pl.

Marcin Szumichora
Autor artykułu:
Marcin Szumichora
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"