BOŚ Bank szuka agencji, która zajmie się prowadzeniem jego profili w social mediach: na Facebooku, platformie X, LinkedIn, YouTube, Instagramie i TikToku.
Wybrana agencja zajmie się umocnieniem wizerunku banku jako kluczowego podmiotu zapewniającego finansowanie inwestycji proekologicznych oraz działającego z poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju, a także poszerzanie społecznej świadomości na temat konieczności rozwoju inwestycji w ochronę środowiska. Jej działania mają przyczynić się także do pozyskiwania klientów banku.
Do zadań zwycięskiej firmy należeć będzie również: założenie kont marki na Instagramie, Facebooku i TikToku oraz prowadzenie profili BOŚ na pozostałych platformach, opracowanie i realizacja strategii kampanii promocyjnej marki w serwisach społecznościowych, analiza statystyk efektów działań prowadzonych w social mediach oraz podejmowanie współprac i działań mających na celu zwiększenie widoczności marki.

Agencja będzie też publikować w social mediach wpisy dotyczące zagadnień ekologicznych oraz produktów bankowych, mających na celu zwiększenie świadomości klientów na temat oferty BOŚ.
Umowa ze zwycięską agencją ma zostać zawarta na trzy lata. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 12 września, a ich oferta ma zawierać m.in. propozycję strategii marki BOŚ obowiązującą od października 2024 do grudnia 2025 oraz propozycję strategii pozyskiwania leadów na Facebooku, LinkedIn, Instagramie, TikToku wraz z szacunkowymi KPI na 2025 rok oraz procentowy przewidywany wzrost na 3 kolejne lata.











