Wybrany dom mediowy miałby zająć się dla BOŚ Banku obsługą kampanii reklamowych w mediach takich, jak telewizja, prasa, radio, internet, reklama zewnętrzna oraz inne media.
Zainteresowane agencje muszą w złożonej ofercie zawrzeć propozycję kampanii reklamowej dla nowego konta oszczędnościowego banku, które można otworzyć w aplikacji mobilnej przy użyciu selfie. Oferta musi zawierać wynagrodzenie agencji w wysokości stawki procentowej, w podziale na poszczególnych media tj.: telewizja, prasa, radio, digital, reklama zewnętrzna.
Bank planuje podpisanie umowy ramowej na okres 36 miesięcy. Uzyskane w ramach postępowania informacje posłużą do wypracowania decyzji kierunkowych oraz zdefiniowania ostatecznych oczekiwań banku. Jednocześnie BOŚ Bank zaznacza, że przeprowadzenie RFI nie rodzi po stronie banku obowiązku przeprowadzenia postępowania zakupowego w zakresie przedmiotu zakupu objętego zakresem RFI.












