Bosch SensorSecure: Moc w parze z bezpieczeństwem (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa żelazek Bosch z systemem SensorSecure. Akcję przygotowały firmy Just i Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa żelazek Bosch z systemem SensorSecure podkreśla, że są one wyposażone w czujnik dotyku, które grzeje tylko wtedy, gdy użytkownik trzyma urządzenie w ręku. W poszczególnych przekazach wykorzystywanych w akcji tę cechę ilustrują już hasła przewodnie: „Moc w parze z bezpieczeństwem” i „Teraz możesz zapomnieć…”.

Działania reklamowe obejmują telewizję (spoty od 5 listopada m.in. w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie i kanałach tematycznych), prasie (m.in. „Wprost”, „Polityka”, „Claudia”, „Olivia”, „Elle”, „InStyle”, „Uroda”, „Dobre Rady”, „Przyjaciółka”, „Party”, „Cztery Kąty”, „M jak mieszkanie”), internet (serwis zelazka-bosch.pl wsparty pozycjonowaniem w wyszukiwarce Google, banerami na wybranych portalach oraz reklamami na Facebooku) oraz punkty sprzedaży (prezentery, nakładki na stopę, owijki). Adaptacją globalnej kreacji kampanii zajęła się agencja reklamowa Just, a za zakup telewizji odpowiada dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"