Bosch przekonuje, że zmywarka to oszczędność czasu, który można poświęcić rodzinie

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Bosch, promująca zmywarki producenta.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bosch przekonuje, że zmywarka to oszczędność czasu, który można poświęcić rodzinie

Spot przedstawia, jak posiadanie zmywarki oszczędza czas, który można poświęcić najbliższym.

Emisję spotu w telewizji uzupełnia dwumiesięczna kampania internetowa, aktywności e-commerce, obecność na porównywarkach cenowych oraz działania w mediach społecznościowych.

Komunikacji towarzyszy informacja o trwającej już promocji z marką Finish - przy zakupie dowolnej zmywarki Bosch, konsument otrzyma zestaw kapsułek Finish Quantum.

Dodatkowo, producent przygotował konkurs „Perfekcyjny efekt zmywania”. Klienci, którzy w terminie od 16 sierpnia do 15 października br. kupią zmywarkę marki Bosch (akcją objęte są wszystkie modele, wejdą na stronę konkursową i odpowiedzą na pytanie konkursowe, mają szansę na zwrot pieniędzy za zakupiony sprzęt.

Za kreację materiałów POS odpowiada TStudio Tomasz Lechociński. Plan mediowy kampanii telewizyjnej i VOD przygotował dom mediowy Zenith. Plan komunikacji online przygotował ACR Media House, Kropka Bordo.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu