BoxOfAds od Xevin Lab rusza w Polsce

Polski start-up BoxOfAds, jeden z projektów należących do inkubatora technologicznego Xevin Lab, po rozwinięciu działalności na globalnych rynkach wchodzi na rodzimy rynek.

km
km
Udostępnij artykuł:
BoxOfAds od Xevin Lab rusza w Polsce

BoxOfAds to narzędzie analityczne przeznaczone dla działów marketingu internetowego, mające ułatwiać planowanie i tworzenie kampanii w sieciach reklamowych display. Dzięki temu narzędziu klient otrzymuje dostęp do informacji na temat aktywności konkurencji w danej sieci reklamowej oraz o reklamodawcach, wydawcach, kreacjach reklamowych czy też landing page'ach wykorzystywanych przez konkurencję.

Do tej pory firma założona przez Łukasza Jasiaka i Bartosza Poźniaka funkcjonowała na rynkach globalnych. Aktualnie realizuje projekty w USA, Anglii, Niemczech, Australii, Wielkiej Brytanii i Kanadzie, a z jej narzędzia korzystają m.in. takie firmy zagraniczne jak AVG Technologies, Neverblue czy GrabAds. Teraz BoxOfAds wchodzi na rodzimy rynek.

Głównym celem firmy na najbliższe lata jest poszerzanie dostępności usług o kolejne geolokalizacje oraz o nowe formy reklamy. Najbliższa przyszłość to reklama mobilna, a w nieco dalszej perspektywie reklama na portalach społecznościowych.

Xevin Lab zapewnia BoxOfAds wsparcie od strony merytorycznej, zwłaszcza jeżeli chodzi o networking, optymalizację technologii i budowę struktury firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu