Sieć restauracji McDonalds, podobnie jak cała branża gastronomiczna notuje rosnące straty w związku z obostrzeniami spowodowanymi pandemią koronawirusa.
Jednym ze sposobów walki McDonald’s w trudnych warunkach rynkowych mają być nowe akcje marketingowe, w których angażowane są gwiazdy muzyki. W ramach tych działań w 2020 r. sieć ruszyła z oferowaniem wybranych zestawów posiłków firmowanych przez takich wykonawców jak Travis Scott oraz J Balvin.
Czytaj także: Zamówienia Burger King pakowane do toreb McDonald's
BTS z własnymi McNuggetsami
Teraz McDonald’s zdradził kolejne plany promowania swoich produktów z wykorzystaniem gwiazd muzyki pop. Sieć zapowiedziała współpracę z południowokoreańskim boys bandem BTS, który funkcjonuje na scenie muzycznej od 2013 r. i obecnie należy do najpopularniejszych grup na świecie – jej utwór zatytułowany „Dynamite” zanotował na Spotify ponad 815 mln odtworzeń.

Czytaj także: Podwyżki cen w McDonald's
McDonald’s zapowiada, że od 26 maja 2021 r. w ofercie sieci pojawi się nowy zestaw firmowany przez BTS. Oferta ma się składać z dziesięciu kawałków kurczaka McNuggets, porcji frytek, Coca-Coli oraz dwóch nowych sosów.
Według planów posiłek à la BTS pojawi się od 26 maja 2021 r., początkowo w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Brazylii. Niedługo potem ma być sprzedawany w sumie w 50. różnych krajach, na razie Polski nie ma w zapowiadanym spisie.












