Wieczorek doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich ekskluzywnych marek należących do LVMH Group (Guerlain, Benefit Cosmetics) w Polsce i za granicą.
Odpowiadała za komunikację i całościowe planowanie działań w obszarze PR i marketingu wielu marek z branży beauty i fashion.
W jej portfolio znaleźli się do tej pory tacy klienci, jak: Gosia Baczyńska, 4F, TATUUM, LAVARD, ORSKA, Michał Szulc, alessandro International, La Biosthetique Paris, Eisenberg Paris.
- Dzięki przemyślanemu doborowi zespołu zapewniamy naszym Klientom najwyższej jakości wsparcie nakierowane na realizację ich celów biznesowych. Czuję ogromną satysfakcję, że pozyskaliśmy specjalistkę o tak bogatym doświadczeniu, także w sektorze premium. Międzynarodowe doświadczenie zawodowe Bożeny przekłada się między innymi na znakomite zrozumienie realiów biznesowych, w jakich funkcjonują Klienci, jak i łatwość tworzenia koncepcji wyprzedzających trendy rynku polskiego - mówi Joanna Gołębiewska, CEO Lensomai Communication.












