Młodzi muzycy Maciek i Paweł Kacperczyk to indywidualiści, którzy pozostają wierni sobie i nie podążają za innymi. Jak informuje marka, ich styl, prosty, ale i zniuansowany, również idealnie wpisuje się w wizję marki Carrera i jej kampanii #DriveYourStory.
- Uważamy, że w dzisiejszych czasach twórczość sama się nie obroni. Liczą się również osoby, które za nią stoją, ich wygląd, poglądy, sposób wypowiedzi. Okulary to bardzo wdzięczne akcesoria. W modelach marki Carrera czujemy się świetnie, dlatego zdecydowaliśmy się na tę współpracę - powiedzieli bracia Kacperczyk w wywiadzie dla Vogue.
Bracia Kacperczyk są częścią globalnej kampanii Carrera #DriveYourStory, która oddaje etos marki: przejąć stery własnej historii. "Żyć naprawdę, według własnych zasad i robić to, co kocha się najbardziej to najlepszy sposób na pełne przeżycie każdego dnia. Na własnych zasadach".

Bracia Kacperczyk dołączają do globalnej kampanii marki, w której udział biorą utalentowani artyści pełni pasji.
Muzycy niedawno zostali ambasadorami marki whisky Grant's.











