Bracia Komersowie w kampanii Poczty Polskiej

Poczta Polska rozpoczyna dziś kampanię reklamową skierowaną do branży e-commerce. Głównym medium kampanii będzie Internet. Osią działań będą filmy reklamowe, których bohaterzy to właściciele sklepu internetowego: Eryk i Eugeniusz Komersowie. Rozwiązania oferowane przez Pocztę Polską pomogą im sprostać nawet najbardziej zaskakującym życzeniom klientów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zabawne dialogi, nieprzewidziane sytuacje i chwile napięcia między prowadzącym wspólny biznes rodzeństwem będą tłem dla prezentacji usług i produktów Poczty dla e-handlu. Kolejne odcinki miniserialu będą emitowane co dwa tygodnie na stronie ecommerce.poczta-polska.pl oraz oficjalnym kanale Poczty Polskiej w serwisie YouTube: youtube.com/pocztapolska.

 – Z usług Poczty Polskiej skorzystało już 60% przedsiębiorców zajmujących się e-handlem. Poprzez nową kampanię chcemy ich przekonać, że warto zostać z nami na stałe, poinformować o nowych usługach oraz wyjść z ofertą do klientów, którzy jeszcze z nami nie współpracowali. Naszym celem jest pełna obsługa logistyczna branży e-commerce, tak aby właściciele sklepów mogli skoncentrować się na swojej podstawowej działalności – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor biura marketingu i filatelistytki w Poczcie Polskiej.

W czerwcu Poczta Polska otworzyła serwis oferujący kompleksową obsługę dla sektora e-handlu. Właściciele sklepów internetowych w jednym miejscu mogą zarządzać przesyłkami, zlecić obsługę zwrotów, skorzystać z usług finansowo – ubezpieczeniowych czy wysłać elektroniczną fakturę.

Od stycznia 2015 r. zagwarantowanie konsumentowi możliwości zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni stanie się obowiązkiem każdego sprzedawcy. Wychodząc naprzeciw potrzebom branży e-commerce Poczta oferuje zautomatyzowaną obsługę zwrotów, pozwalającą na szybkie rozwiązanie problemu niezadowolonych klientów, bez generowania dodatkowych kosztów po stronie e-sklepu.

Koncept kreatywny kampanii „Poczta Polska dla eCOMMERCE” przygotowała agencja reklamowa CAM Media, za planowanie i zakup mediów w internecie odpowiadał dom mediowy Mindshare. W kampanii zastosowano narzędzia performance marketingu i audience planningu wsparte działaniami SEO. Kreacje wykorzystywane w kampanii zsynchronizowane są z formatami video i będą zmienianie wraz z premierami kolejnych treści na kanale Poczty Polskiej na YouTube. Promocja filmów video w serwisie YouTube zakłada m.in. formaty: pre-roll, masthead i zwiastun. Kampania realizowana będzie także m.in. na serwisie Allegro, gdzie obejmie niestandardowe formaty i performance marketing.Zobacz film:

Kanał Youtube Poczty Polskiej:

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online