Brad Pitt w wiosennej kampanii De'Longhi

Agencja mediowa Mediaplus (Group One), która odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów dla grupy De’Longhi na polskim rynku, wystartowała z kampanią “Perfetto 2.0”, która jest kontynuacją platformy komunikacyjnej z udziałem ambasadora marki Brada Pitta.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Brad Pitt w wiosennej kampanii De'Longhi

Od 2021 marka De'Longhi prowadzi globalne działania marketingowe i współpracę ambasadorską z Bradem Pittem. Pierwsza faza kampanii z hollywoodzkim gwiazdorem w roli głównej realizowana przed dwoma laty w telewizji, w punktach sprzedaży detalicznej i na platformach cyfrowych na całym świecie, osiągnęła dobre wyniki: dotarła do 240 milionów osób, przyniosła 30 proc. wzrost świadomości, o 4 pp wzrósł udział w rynku ekspresów do kawy, marka odnotowała też 94 proc. wzrost konwersji na platformach społecznościowych. 

Tej wiosny marka De`Longhi opowiada kolejny rozdział historii “Perfetto”, w której Brad Pitt  przemierza Toskanię. Celem globalnej kampanii Perfetto 2.0, którą w Polsce koordynuje agencja Mediaplus, jest promocja flagowych ekspresów do kawy: Eletta Explore, La Specialista Maestro oraz La Specialista Arte Evo.

Kampania “Perfetto 2.0” realizowana jest w telewizji oraz digitalu z wykorzystaniem formatów wideo i display, poprzez kanały paid social (Facebook, Instagram, Pinterest), SEM, YouTube i VOD. Za realizację działań komunikacyjnych odpowiada Mediaplus, który odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów dla grupy De’Longhi na polskim rynku. W modelu house of communication agencja współpracuje z należącą do tej samej grupy spółką MarTech & E-commerce SalesTube, która odpowiada za planowanie i realizację kampanii mediowej online w tym paid search i programmatic.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji