Brad Pitt zachwala nowe ekspresy do kawy De'Longhi

Trwa kampania launchująca nowy ekspres De’Longhi Eletta Explore, za którą odpowiada agencja Mediaplus we współpracy z agencją SalesTube (Group One). Ambasadorem marki i twarzą wiosennej kampanii jest hollywoodzki gwiazdor, Brad Pitt.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Brad Pitt zachwala nowe ekspresy do kawy De'Longhi

Najnowsza kampania oraz spot z udziałem światowej gwiazdy są kontynuacją zeszłorocznego konceptu. Tym razem główną rolę obok Brada Pitta gra ekspres De’Longhi Eletta Explore, który pozwala przygotowanie ponad 50 rodzajów napojów kawowych — na gorąco, na zimno oraz cold brew.

- Zeszłoroczna kampania, pierwsza z udziałem Brada Pitta  jako ambasadora marki De’Longhi, była największą i najważniejszą kampanią w historii firmy w Polsce. Był to sukces marki, której 95% sprzedaży jest dziś już poza Włochami, a Polska ma w tym swój znaczny udział. Tej wiosny realizujemy  razem z agencjami Group One kolejny projekt, która umacnia De’Longhi na pozycji lidera w danym segmencie ekspresów, dzięki którym możemy cieszyć się różnorodnością kawy jak z kawiarni we własnym domu - mówi Monika Ćwikła, brand manager De’Longhi.

Kampania będzie realizowana w TV oraz digitalu z wykorzystaniem formatów wideo i display, poprzez kanały paid social i search engine, YouTube i VOD. Za realizację działań promocyjnych w Polsce odpowiada Mediaplus, który koordynuje wszystkie działania mediowe dla grupy De’Longhi na polskim rynku. W modelu house of communication agencja współpracuje z należącą do tej samej grupy spółką MarTech & E-commerce SalesTube, która odpowiada za planowanie i realizację działań paid social i paid search oraz programmatic. Kampanią w social mediach zajęła się agencja Performance Media. Za jej realizację odpowiada SalesTube.

Spot będzie szeroko emitowany do końca maja. Kampania digital potrwa do 30 czerwca.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat