BrainJuice Group dalej dla marek Johnnie Walker i Bushmills

BrainJuice Group w przyszłym roku nadal będzie obsługiwac marki Johnnie Walker i Bushmills (naleące do koncernu Diageo) w social media. Firma pracuje dla nich od 2009 roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

BrainJuice Group zajmuje się dla Johnniego Walkera i Bushmillsa redakcję i moderację treści na fanpage’ach oraz realizację akcji konkursowych, aplikacji i kampanii reklamowych na Facebooku. Firma odpowiada także za adaptację globalnych akcji społecznościowych Diageo na polski rynek oraz prowadzi działania web PR, a w przypadku marki Bushmills - odpowiada też za współpracę z liderami opinii i sponsoring eventów

- Zespół BrainJuice Group umiejętnie łączy aktywności na Facebooku z webPR, eventami i współpracą z blogerami - komentuje Maria Roszkowska, relationship marketing & digital manager z Diageo. - To szerokie spojrzenie na social media przekłada się na konkretne, mierzalne efekty. Jako klient doceniamy takie podejście - podkreśla.

Działania z zakresu social media i webPR prowadzi FuturePR, a realizację kampanii reklamowych koordynuje Web Search Factory. Oba zespoły działają w ramach BrainJuice Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"