Brainshake zorganizuje strefę kibica MasterCard podczas Euro 2012

Agencja Brainshake przygotuje strefę kibicowską MasterCard w Warszawie na czas Euro 2012. W przetargu dotyczącym tego zlecenia wygrała z McCann Erickson i IQ Marketing.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Brainshake odpowiada za przygotowanie strefy MasterCard w Warszawie na Euro 2012 oraz organizację w niej niestandardowych aktywności angażujących kibiców i budujących ich więź z marką. Strefa będzie funkcjonować przez cały czas trwania imprezy.

Przypomnijmy, że MaterCard jako sponsor narodowy Euro 2012 rozpoczęła niedawno promocję, w której można wygrać 540 biletów na mecze grupowe turnieju (więcej o tej akcji).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"