Na koniec zeszłego kwartału operacyjny MRR (określający miesięczne przychody z abonamentów do narzędzia Brand24 opłacanych cyklicznie wynosił 1,279 mln zł, po wzroście o 3 proc.
Na koniec września br. firma miała 3 822 aktywnych klientów, o 85 więcej niż kwartał wcześniej. Już 68 proc. klientów było z zagranicy.
Kwartalny zysk EBITDA spółki zwiększył się z 625 do 881 tys. zł, a zysk operacyjny - z 1 do 346 tys. zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/brand24-gielda-akcje-program-motywacyjny-2021-2023,7170092922050177a ##
- W tym roku uruchomiliśmy nową usługę Custom Reports, mobilną wersję panelu Brand24, nowe metryki pomagające w ocenie efektów działań marketingowych i PR. Do tego systematycznie pracujemy nad ulepszaniem konwersji z kont testowych na płatnych klientów. To jednak nie koniec. Wprowadzamy etapami nowy cennik, który powinien widocznie zwiększyć nasz ARPU i MRR. Pracujemy też nad zwiększeniem automatyzacji i „inteligencji” naszego narzędzia, co powinno przynieść nam dodatkowe przychody i pozwolić na oszczędności - wylicza Michał Sadowski, prezes i mniejszościowy akcjonariusz Brand24

W pierwszych trzech kwartałach br. Brand24 osiągnął wzrost przychodów z 9,86 do 11,36 mln zł, zysku EBITDA z 1,48 do 2,41 mln zł i wyniku netto z 650 tys. zł straty do 365 tys. zł zysku.











