Na koniec pierwszego kwartału 2025 roku miesięczne powtarzalne przychody grupy kapitałowej Brand24 wyniosły 756 tys. dolarów, czyli 3 mln zł. Rok do roku zwiększyły się o 134 tys. dolarów, a więc 22 proc.
Średni przychód operacyjny przypadający na użytkownika subskrypcyjnego firmy na koniec marca br. sięgnął 203 dolarów (811 zł), rosnąc r/r o 44 dolary, czyli 28 proc. Natomiast w przypadku klientów pozyskanych w pierwszym kwartale br. ten wskaźnik wynosił 246 dolarów (984 zł).
Według Brand24 do tych wzrostów przyczyniła się przebudowa cennika, większy udział dużych marek w portfolio klientów, wprowadzenie nowych funkcji w aplikacji spółki oraz korzystniejszy dla niej kurs dolara do złotego.
Zaznaczono, że podobne czynniki będą mogły mieć wpływ na wyniki Brand24 w bieżącym kwartale. Jako kolejny wskazano „bieżącą sytuację makroekonomiczną oraz możliwe spowolnienie gospodarcze”.

– Udoskonalamy nasze produkty o rozwiązania oparte zarówno na naszych autorskich, jak i zewnętrznych modelach AI. Jednocześnie nieustannie pracujemy nad uzupełnianiem kompetencji o sprzedaż bardziej relacyjną, skierowaną do korporacji. Transformacja w stronę większych marek to główna wytyczna naszej strategii. W dobie rosnących kosztów pozyskiwania danych i zawirowań jakie generuje AI na rynkach wyszukiwarek – wierzymy, że coraz większe skupienie na dużych podmiotach, pozwala stabilnie rozwijać biznes – stwierdził w komunikacie prasowym Michał Sadowski, prezes Brand24.











