Brand24 zyskał w II kwartale 25 klientów. Sadowski: wracamy na ścieżkę wzrostu

Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 na koniec czerwca miała 3 091 aktywnych klientów, o 25 więcej niż na koniec marca. - W drugim kwartale wracamy na ścieżkę wzrostu. W kwietniu widoczny był wprawdzie negatywny efekt pandemii koronawirusa, ale w maju i czerwcu churn ustabilizował się - komentuje Michał Sadowski, prezes Brand24.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W komunikacie giełdowym Brand24 zaznaczono, że w kwietniu liczba aktywnych klientów firmy zmalała o 66, natomiast w maju i czerwcu wzrosła o 91, a wskaźnik churn ustabilizował się.

- Po pierwszym kwartale 2020 mówiliśmy, że najgorsze już za nami i dane drugiego kwartału to potwierdzają. W drugim kwartale wracamy na ścieżkę wzrostu. W kwietniu widoczny był wprawdzie negatywny efekt pandemii koronawirusa, ale w maju i czerwcu churn ustabilizował się, co w połączeniu z dobrymi wynikami sprzedaży zaowocowało łącznym wzrostem liczby klientów netto o 91 - komentuje Michał Sadowski, prezes Brand24.

- Dla nas wydarzenia ostatnich miesięcy były impulsem do jeszcze bardziej intensywnej pracy nad rozwojem narzędzia. Aby ułatwić analizę rosnącej liczby danych wdrożyliśmy nowe funkcje narzędzia, m.in. pierwszy na świecie monitoring marki w newsletterach, bardziej szczegółowe filtrowanie wzmianek wg istotności, czy nowe elementy integracji z Facebookiem i Instagramem - wylicza Sadowski. - Zakładamy, że będzie to pozytywnie wpływać na konwersję, ponieważ potencjalny klient będzie otrzymywał bardziej precyzyjne dane monitoringu, umożliwiające mu szybsze wyciągnięcie wniosków i podjęcie działań - dodaje.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/brand24-filtrowanie-danych-absolutna-esencja-wzmianek-jak-korzystac-z-brand24-ceny-oferta-mozliwosci,7170511131739777a ##

Od września ub.r. do połowy marca br. firma była zablokowana na Facebooku i Instagramie. Na mocy zawartego porozumienia monitoring obu platform mogła wznowić pod koniec marca. W konsekwencji spółka w czwartym kwartale ub.r. straciła 306 aktywnych klientów, a w pierwszym kwartale br. - 259 i na koniec marca miała ich 3 066.

Pod koniec kwietnia akcjonariusze Brand24 zgodzili się na podwyższenie jej kapitału poprzez emisję 130 tys. akcji. Zaoferowano je w maju uczestnikom porozumienia akcjonariuszy w cenie 21,30 zł za sztukę, spółka z ich sprzedaży pozyskała 2,77 mln zł.

Brand24 jest notowany na rynku bocznym warszawskiej giełdy. W ostatnich miesiącach kurs spółki wzrósł z 17-18 zł na przełomie lutego i marca do 35 zł w zeszły piątek na koniec sesji, przy tej ostatniej cenie kapitalizacja firmy wynosi 75,3 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu