BRE Bank walczy o klientów korporacyjnych

Pod koniec października BRE Bank rozpoczyna kampanię reklamowąskierowaną do przedsiębiorców zainteresowanych dofinansowaniemprojektów inwestycyjnych z funduszy Unii Europejskiej. To drugakampania telewizyjna BRE Banku, która koncentruje się wyłącznie naofercie dla klientów korporacyjnych.

mb
mb
Udostępnij artykuł:

Założeniem kampanii jest wzmocnienie wizerunku BRE Banku orazdotarcie do przedsiębiorców zainteresowanych dofinansowaniemprojektów inwestycyjnych z funduszy Unii Europejskiej. Adresatamisą zarówno firmy działające na rynkach lokalnych jak izagranicznych. Kampania opiera się na wynikach analiz InstytutuBadań nad Gospodarką Rynkową, zgodnie z którymi niemal 40%przedsiębiorstw jest zainteresowanych funduszami strukturalnymi.Przewiduję się, że do 2013 roku banki udzielą kredytów nafinansowanie projektów unijnych na ponad 60 mld zł.

Bohaterami kampanii są autentyczni klienci, którzy zrealizowaliswoje plany dzięki doradcom BRE Banku. Firma Decorglass zDziałdowa, pozyskując fundusze unijne, kupiła nowe maszyny przez costała się jednym z liderów w swojej branży. Drugą z firm jest Aero,producent lekkiego samolotu szkolno-turystycznego AT-3, który zfunduszy strukturalnych zbudował nową halę produkcyjną.

- "Jestem przekonany, że najlepszą reklamą instytucji finansowejsą jej zadowoleni klienci" - mówi Krzysztof Gerlach, dyrektorDepartamentu Bankowości Małych i Średnich Przedsiębiorstw BREBanku.

Rozpoczynająca się pod koniec października kampania potrwa dokońca grudnia. Spoty reklamowe pojawią się w TVN 24, TVN CNBCBiznes, TVN Turbo i TVN Style.

Mediami uzupełniającymi kampanii są prasa oraz internet.

Reklamy pojawią się w dziennikach: Gazeta Wyborcza, Dziennik,Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, w magazynach: Forbes,Manager Magazyn, Businessman, Gazeta MSP, oraz tygodnikach opinii:Polityka, Przekrój, Forum, Newsweek, Wprost.

Media plan internetowy wykorzystuje zarówno witryny branżowe,adresowane do właścicieli firm lub osób pełniących w nich ważnefunkcje - m.in.: gofin.pl, Pit.pl, Vat.pl, gazeta-msp.pl,gazetaprawna.pl, Podatki.pl, mspmoney.pl, Money.pl i Bankier.pl,-jak i media elektroniczne, nastawione na bardziej masowegoodbiorcę: Gazeta.pl, Onet.pl, wp.pl.

Wsparciem kampanii w placówkach banku będą: ulotki, standy,plakaty, reklama wielkoformatowa na fasadach wybranych oddziałów oraz reklama w witrynach okiennych wybranych biurkorporacyjnych. Kampania potrwa do końca grudnia. Autorem kreacji jest agencja Red8Communication Group, media tradycyjne planował dom mediowy MPG,kreacje internetowe przygotowała firma Unlimited, a zakup mediówinternetowych należał do Media Contacts.

mb
Autor artykułu:
mb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online