Bricomarché dalej z agencją CIA Content Impact Agency

Sieć sklepów Bricomarché (Grupą Muszkieterów) przedłużyła współpracę z agencją CIA Content Impact Agency, która prowadzi kampanię promocyjną tej marki.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Bricomarché dalej z agencją CIA Content Impact Agency

Agencja CIA odpowiada za opracowanie i realizację strategii content marketingowej dla marki. Kampania „Bricomarché po sąsiedzku” skupia się na social mediach, współpracy z influencerami oraz materiałach wideo.

Wśród ambasadorów marki pojawili się ponownie Wiesław Skiba, związany z Domo+, oraz Dominik Strzelec z HGTV, a dołączyły do nich influencerki Pani to Potrafi oraz Lady of the House.

- To już trzeci rok współpracy z Grupą Muszkieterów. W tym roku kampania będzie się opierać niezmiennie o content marketing, ale z naciskiem na social media i współpracę z influencerami. Stawiamy jak zawsze na materiały wideo, które cieszą się ogromną popularnością internautów. W ciągu ostatnich dwóch lat wyprodukowaliśmy ponad 100 odcinków dedykowanych cykli wideo, tworząc nowe formaty internetowe - mówi Adam Kwiatkowski, wiceprezes i współzałożyciel Agencji CIA Content Impact Agency.

Agencja CIA odpowiada za prowadzenie profili marki na Facebooku, Instagramie i Youtubie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"