AF.agency z Poznania wygrała przetarg ogłoszony przez sieć marketów Bricomarché na działania e-commerce dla marki. Agencja specjalizująca się w dostarczaniu cyfrowych produktów i usług dla nowoczesnych marek zajmie się wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań dla ogólnopolskiej sieci supermarketów typu „dom i ogród”, aby zwiększyć sprzedaż w kanale on-line.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kamikaze-bricomarche-social-media ##
Jeszcze w tym roku agencja przejmie całościową obsługę kart produktowych sklepu internetowego bricomarche.pl i rozpocznie pracę nad rozwojem contentu.
- Długo szukaliśmy wyspecjalizowanego partnera w zakresie zarządzania contentem naszego sklepu internetowego, dlatego cieszymy się, że w przetargu udało się wyłonić agencję z dużym doświadczeniem w tym obszarze. AF.agency daje nam gwarancję nieszablonowego podejścia do tematu, wiedzę oraz unikalne technologie, dzięki czemu będziemy mogli zwiększać przewagę konkurencyjną – komentuje Magdalena Wiśniewska, dyrektor pionu wdrażania innowacji w Bricomarché.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/intermarche-mediacom-obsluga-mediowae ##
Po stronie agencji za projekt odpowiedzialna jest Joanna Bartel, client service director.
Bricomarché to marka obecna w Polsce od 2000 roku, według danych GfK w ubiegłym roku zajmowała blisko 11 proc. krajowego rynku.











