Bridgestone przedstawia nową filozofię korporacyjną i odświeżone logo

1 Marca 2011, korporacja Bridgestone zaprezentowała nowy logotyp oraz hasło korporacyjne, które wpisują się w odświeżoną filozofię firmy – „The Bridgestone Essence”. Rebranding marki z okazji przypadającej w tym roku 80. rocznicy założenia Bridgestone Group stanowi element szerszej strategii mającej na celu wzmocnienie globalnego wizerunku firmy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

 „The Bridgestone Essence”: nowa filozofia korporacyjna Bridgestone

Misja grupy została oparta na słowach jej założyciela – „Służyć społeczeństwu produktami najwyższej jakości”. W celu właściwego wypełnienia tej misji, pracownicy Bridgestone Group dokładają wszelkich starań, by dostarczać światowej jakości produktów i usług, jednocześnie wspierając lokalne społeczności, w których żyją i pracują. Ten cytat, razem ze spójną kulturą korporacyjną oraz różnorodnością, która stanowi dziedzictwo firmy, składają się na filozofię „The Bridgestone Essence” – zbiór wspólnych wartości, z których mogą być dumni pracownicy firmy na całym świecie.

Nowa odsłona marki Bridgestone

Na odświeżony wizerunek Bridgestone składają się: nowy logotyp firmy, symbol korporacyjny oraz znak firmowy przedstawiający literę „B”. Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać otwartość firmy na ewolucję potrzeb konsumentów i zmiany jakie zachodzą w jej otoczeniu. Symbolizują one wartości takie jak siła i elastyczność w dostosowywaniu się do panujących warunków i stanowią ewolucję dotychczas stosowanych symboli reprezentujących moc i szybkość.

 Nowe hasło korporacyjne

Bridgestone Group to firma, która ceni różnorodność, dlatego we wszystkich krajach, w których działa, kładzie mocny nacisk na indywidualne podejście do klientów. By zobrazować tę postawę, w firmie przyjęto nowe hasło korporacyjne – „Your Journey, Our Passion” („Twoja droga, nasza pasja”).

Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie odświeżonej, jednolitej kultury korporacyjnej obowiązującej na całym świecie przy jednoczesnym wsparciu różnorodności i indywidualnych cech każdego z pracowników.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online