Lokalnym bohaterem marki Britazostał Brituś. To dzban. Pomimo negatywnego wydźwięku tego określenia, Brituś pokazuje, że bycie "dzbanem" może mieć pozytywne aspekty. Inspiruje do adoptowania zdrowych nawyków, promowania ekologicznego stylu życia oraz redukcji plastiku i konsumpcjonizmu.
Pomysł na Britusia narodził się z potrzeby wzmocnienia więzi marki z lokalnymi konsumentami oraz promowania korzyści płynących z używania filtrów Brita.
Zobacz: Kampania marki Brita z Olgą Frycz pojawi się także na zagranicznych rynkach
W ramach współpracy z marką, agencja Peppermint będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji, zarządzanie kanałami social media, tworzenie treści artykułów SEO oraz przygotowywanie newsletterów. Ponadto, agencja zajmie się nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji z influencerami oraz organizacją konkursów i niestandardowych działań marketingowych.

Kampania z udziałem lokalnego bohatera ma na celu głębsze zrozumienie oraz skuteczniejsze zaspokojenie potrzeb konsumentów.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.











