Spot podkreśla, że napój Pepsi piły osoby z wielu wcześniejszych pokoleń. W reklamie pokazywane są dawne puszki i butelki tego napoju, ze starymi logo.
Ponadto przypominane są słynne reklamy Pepsi sprzed lat z udziałem Britney Spears i Michaela Jacksona oraz fakt, że napój był obecny w kultowym filmie „Powrót do przyszłości”. Reklamę podsumowuje hasło „Pepsi wszystkich pokoleń”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyzwanie-smaku-pepsi-2018-bez-filipa-chajzera,7171429095929473a ##
Jest to polska odsłona globalnej kampanii „Pepsi Generations”, która ruszyła na początku br. W ramach akcji u nas do sprzedaży trafią puszki Pepsi z dawnymi logotypami marki oraz wizerunkami Britney Spears i Michaela Jacksona
Działania reklamowe obejmują przede wszystkim telewizję, internet (m.in. media społecznościowe), outdoor oraz punkty sprzedaży.

Adaptacją spotu na polski rynek zajęła się agencja BBDO Warszawa. Za działania w internecie odpowiada agencja K2 Internet, za przygotowanie materiałów POS - agencja Pink Pepper Media, za zakup mediów - dom mediowy Media Direction OMD, a za działania public relations - agencja Questia.











