Brytyjczycy obniżają wydatki na prasę i telewizję

Z powodu kryzysu prawie 1/4 brytyjskich konsumentów planujezmniejszyć swoje wydatki na prenumeratę gazet codziennych iczasopism.

km
km
Udostępnij artykuł:

Niemal co piąty mieszkaniec Wielkiej Brytanii zamierza takżeobniżyć nakłady na płatną telewizję - wynika z badaniaprzeprowadzonego przez agencję YouGov na zlecenie firmy CallcreditMarketing Solutions.

18 proc. z grupy 2,5 tysiąca respondentów stwierdziło również,że zastanawia się nad całkowitą rezygnacją z płatnych usługtelewizyjnych operatorów, takich jak BSkyB i Virgin Media.

Z kolei ponad 80 proc. badanych postrzega oparte na zasadachsubskrypcyjnych usługi jako luksus, z którego można choćby w częścizrezygnować, a nie jako rzecz, bez której nie można się obejść.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?