Brytyjski rynek reklamy nadal w dół

Przynajmniej przez najbliższe osiemnaście miesięcy spadać będąprzychody reklamowe na rynku brytyjskim.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma PricewaterhouseCoopers (PwC) prognozuje,że w bieżącym i przyszłym roku nadal spadać będą przychody z reklamw tradycyjnych mediach, takich jak prasa codzienna czy telewizja.Spadki te tylko częściowo zrekompensuje wzrost w sektorzecyfrowym.

Przychody z reklam w telewizji mają w przyszłym roku zmniejszyćsię na Wyspach do 2,9 miliarda funtów. W kolejnych latach manastąpić odbicie, aż do poziomu 3,2 miliarda funtów w 2013 roku,ale to i tak sporo mniej w porównaniu z rekordowym rokiem 2005,kiedy przychody wyniosły tutaj 4 miliardy funtów.

Z kolei wartość brytyjskiego rynku prasy codziennej jako całościma w latach 2009 - 2011 zmniejszyć się o 28 procent, przy20-procentowym spadku wpływów reklamowych.

Optymistyczne są za to prognozy PwC odnośnie marketingucyfrowego. Najszybciej rozwijającym się medium mają być tutaj grywideo, w przypadku których przychody reklamowe zwiększą się w ciągunajbliższych trzech lat o 13,8 procenta.

źródło: Marketing Week

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji