Informacje podane przez ABC dotyczą sprzedaży krajowych brytyjskich dzienników w grudniu ub.r., w raporcie wykazano też jak prezentowała się ona w stosunku do roku 2015.
Wśród tytułów, które zanotowały straty są znane na brytyjskim rynku dzienniki. Bulwarówka „The Sun” zanotowała spadek sprzedaży rok do roku na poziomie 10,5 proc.
O największym pogorszeniu czytelnictwa może mówić „Sunday Mirror”, którego sprzedaż w ciągu ub.r. spadła o 16,3 proc. Na kolejnym miejscu jest „Sunday People” (spadek o 15,1 proc.), od którego nieco lepszy wynik (13,5 proc. w dół) uzyskał „Sunday Post”.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/guardian-tabloidowy-format-druk ##
Nielicznymi dziennikami, które w ub.r. odnotowały wzrost sprzedaży, są „The Times” (9,1 proc. w górę), „Metro” (wzrost o 9,6 proc.), „The Sunday Times” (wzrost o 3,8 proc.) oraz „The Sunday Telegraph”, który w ub.r. sprzedawał o 2,3 proc. więcej egzemplarzy niż rok wcześniej.












