BTL dla FIAT Ubezpieczenia

Od czerwca 2003 roku agencja reklamowa San Markos rozpoczęła współpracę z Fiat Ubezpieczenia Majątkowe S.A.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Współpraca rozpoczęła się od kampanii BTL promującej ubezpieczenia OC/AC/NW. Zadaniem agencji San Markos było przygotowanie kreacji materiałów POS, które wyróżniałby się na tle innych materiałów znajdujących się w salonach sprzedaży.

Plakaty eksponowane będą w witrynach salonów Fiata. Mają one na celu zwrócić uwagę klientów na zalety oferowanego ubezpieczenia i zakomunikować o możliwości wykupienia ubezpieczeń w trzech ratach płatnych, co cztery miesiące. Dodatkową zaletą produktu jest wyjątkowo korzystna cena pierwszej raty ubezpieczenia. Oferta skierowana jest do klientów salonów Fiata oraz do osób dokonujących zakupu pierwszego samochodu w swoim życiu.

Fiat Ubezpieczenia Majątkowe S.A. to firma oferująca ubezpieczenia komunikacyjne, a także ochronę ubezpieczeniową bardzo szerokiego zakresu dóbr majątkowych. Głównym akcjonariuszem firmy jest TORO Assicurazioni S.p.A - lider wśród grup kapitałowych we Włoszech.

San Markos - jest polską agencją reklamową typu full service działającą na rynku od 1999 roku. W portfolio klientów znajdują się m.in. firmy: OBI, Legrand, Hallmark Channel, Scholl, Polfa Kutno. W tym roku agencja rozpoczęła współpracę z firmami: Indykpol, Wedel, Henkel i Adamed.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu