BTL Point Group rozpoczęła obsługę reklamową marek Teva

BTL Point Group wygrała przetarg na obsługę reklamową marek należących do firmy Teva. Pierwsza kampania przygotowana przez agencję już się rozpoczęła.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach obsługi marek firmy Teva agencja BTL Point Group odpowiada za przygotowanie strategii komunikacji oraz kreację i produkcję ich kampanii reklamowych. Współpraca – mająca charakter długoterminowy – dotyczy pięciu brandów: Aviomarin, Flegamina, Aescin, Beauty Aescin i Enerbox. Ponadto BTL Point Group opracuje brandbook marek Teva z kategorii OTC.

Agencja przygotowała już kampanię Aviomarinu, która właśnie rozpoczęła się na outdoorze. Celem akcji jest przypomnienie o tym produkcie w sezonie wakacyjnym. Jako następna będzie realizowana kampania marek Aescin i Beauty Aescin, dla których przygotowano nowe pozycjonowanie i wspólną platformę komunikacji. Działania obejmą prasę, advertoriale, radio, outdoor oraz internet. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele