BTL S4 dla Żywca Zdroju

Portfolio lidera na rynku wód mineralnych, firmy Żywiec Zdrój, wzbogaca się o nowe smaki wód aromatyzowanych Smako-Łyk.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Przetarg na kreację materiałów informujących o nowych produktach wygrała Agencja Reklamowa S4. Zadaniem agencji było opracowanie koncepcji graficznej POS-ów oraz reklam prasowych. Graficy Marcin Bieniek i Marcin Kopciuch przygotowali materiały, które pojawiły się w sklepach na terenie całej Polski oraz w prasie handlowej. Akcja wspierająca wprowadzenie na rynek wód o smaku cytryny i truskawki potrwado września 2005.                

Agencja Reklamowa S4 rozpoczęła współpracę z firmą Żywiec Zdrój w okresie jesiennym 2004 roku.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela