Potrzebna agencja mediowa do kampanii "Budowa. Stop wypadkom!"

Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy wybiera w przetargu agencję do przeprowadzenia w 2024 roku działań medialnych do kampanii “Budowa. Stop wypadkom!” - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Potrzebna agencja mediowa do kampanii "Budowa. Stop wypadkom!"

Przetarg podzielony jest na 2 części.

Część pierwsza dotyczy emisji spotu radiowego adresowanego do robotników budowlanych w celu promocji kampanii Państwowej Inspekcji Pracy „Budowa. Stop wypadkom!”. 

Na te działania PIP przeznaczy 353 tys. zł netto (bez VAT). 

Część druga dotyczy przygotowania i realizacji w internecie działań promocyjnych kampanii „Budowa. STOP wypadkom!”. Budżet tej części wynosi 169 165 zł netto. 

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 30 stycznia 2024 roku

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska