'Budujemy Polskę' w kampanii Funduszu Spójności (wideo)

W telewizji prowadzona jest kampania informacyjno-promocyjnaFunduszu Spójności. Akcja pokazuje inwestycje realizowanie z tychśrodków.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Telewizyjna kampania informacyjno-promocyjna FunduszuSpójności przedstawia - w konwencji migawek emitowanych naróżnych kanałach - inwestycje realizowane w ramach tego programu,takie jak oczyszczalnie ścieków, autostrady i linie kolejowe.Przekaz pod hasłem "Budujemy Polskę" podkreśla obecne i przyszłekorzyści wynikające z prowadzonych i zakończonych projektów,zaznaczając rolę Unii Europejskiej w finansowaniu największychinwestycji infrastruktury środowiskowej i transportowej wPolsce.

Akcja w formie dwóch 30-sekundowych spotów od 29 czerwca jestprowadzona w TVP, TVN, Polsacie i stacjach niszowych. Kreacjękampanii - zaplanowanej do 28 lipca - przygotowała agencjareklamowa Opus B, natomiast planowaniem i zakupemmediów zajął się dom mediowy Opitimum MediaOMD.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?