Budżet reklamowy wyszukiwarki Bing dla JWT

Microsoft powierzył agencji JWT budżet na globalną kampanięreklamową promującą uruchomienie nowej wyszukiwarki firmy o nazwieBing.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tym samym podana w wątpliwość została przyszłość współpracykoncernu z Redmond z agencją McCann Erickson, która wcześniej byłaodpowiedzialna za większość kampanii promujących wprowadzenie narynek nowych produktów Microsoftu.

W ubiegłym roku firma przekazała JWT reklamowy budżet globalnychrozwiązań biznesowych, a agencji Crispin Porter & Boguskypowierzyła ostatnią kampanię promującą system operacyjny Windowspod hasłem 'I'm a PC', zachowując McCann Ericksson tylko do pracyprzy niektórych projektach na rynku brytyjskim.

JWT przygotuje promującą Bing i wartą od 80 do 100 milionówdolarów kampanię, która początkowo zostanie uruchomiona w USA, a wpóźniejszej części bieżącego roku na innych rynkach.

Wyszukiwarka Bing zostanie w pełni udostępniona na całym świecie3 czerwca pod adresem www.bing.com. Usługa całkowicie zastąpiobecną usługę Microsoftu znaną pod nazwą Windows Live Search(live.com).

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"