Burda International Polska powierza budżet mediowy Starcom MediaVest Group

Wydawnictwo Burda International Polska, wydawca m.in. magazynów „Elle”, „Glamour” i „National Geographic”, konsoliduje obsługę mediową w Starcom MediaVest Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Burda International Polska powierza budżet mediowy Starcom MediaVest Group

Starcom MediaVest Group (obejmująca domy mediowe Starcom, Starlink i MediaVest) zajmie się strategią komunikacji Burda International Polska oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów do akcji reklamowych wydawcy, a także działaniami z zakresu marketingu precyzyjnego, analityki i badań.

Jak tłumaczą przedstawiciele Burdy, o wyborze Starcomu zdecydowały skuteczność biznesowa, analityczne podejście do strategii oraz nowoczesny sposób planowania i realizacji kampanii.

Wartość kontraktu i czas jego trwania nie zostały ujawnione.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"