Drogi Burger Drwala w McDonald's. Ile kosztują w tym roku słynne kanapki?

W środę 23 listopada, do menu restauracji szybkiej obsługi McDonald's powróci Burger Drwala. Ceny kanapek będą najprawdopodobniej wyższe niż w zeszłym roku, najdroższy zestaw może kosztować nawet powyżej 35 złotych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Drogi Burger Drwala w McDonald's. Ile kosztują w tym roku słynne kanapki?

Burgery Drwala od kilku lat stanowią popularną, sezonową ofertę jesienno-zimową w menu sieci McDonald's. Składają się na niego ser topiony w panierce, kotlet wołowy, dwa plastry chrupiącego bekonu, sałata, prażona cebulka serwowane w serowej bułce z dodatkiem sosów z przyprawami. Oferta debiutuje w końcówce listopada. W tym roku trafi do McDonald's w środę 23 listopada.

Tak jak w roku ubiegłym, tak i w tym na klientów czeka pięć wariantów Burgera Drwala: klasyczny, podwójny, z kurczakiem, z żurawiną i na ostro. Ten ostatni trafi do menu później, 21 grudnia.  W tym roku w menu ponownie pojawiają się  frytki zakręcone z sosem.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mcdonald-s-w-ogromnej-snieznej-kuli-promuje-burger-drwala-wideo ##

Burger Drwala - cennik

Według nieoficjalnych jeszcze informacji, cennik Burgerów Drwala w tym roku ulegnie zmianom, a klienci muszą liczyć się podwyżkami. Ile trzeba będzie zapłacić za poszczególnego Burgera Drwala w porównaniu z ubiegłym sezonem?  

Burger Drwala klasyczny – 24,90 zł; w roku ubiegłym 17,40 zł;

Burger Drwala podwójny – 29,90 zł; w roku ubiegłym 20,40 zł;

Burger Drwala z kurczakiem – 24,90 zł; w roku ubiegłym 17,40 zł;

Burger Drwala z żurawiną – 26,40 zł; w roku ubiegłym 17,90 zł;

Burger Drwala na ostro - cena nieznana, w roku ubiegłym 17,90 zł

Frytki zakręcone z sosem - 8,90 zł.

Ceny zestawów z Burgerami Drwala

Burger Drwala klasyczny zestaw 30,90 zł;

Burger Drwala podwójny zestaw 36,40 zł;

Burger Drwala z kurczakiem zestaw 30,90 zł;

Burger Drwala z żurawiną zestaw 32,90 zł.

- Restauracje McDonald’s w Polsce prowadzi kilkudziesięciu operatorów, tj. McDonald’s Polska oraz 84 franczyzobiorców, do których należy ponad 90% restauracji. Każdy z podmiotów niezależnie podejmuje decyzję o cenie, kierując się sytuacją rynkową i poziomem kosztów. Niepewność ekonomiczna, inflacja, rosnące ceny surowców i energii nie pozostają bez wpływu na biznes - odpowiedziała na pytania portalu Wirtualnemedia.pl o cennik sezonowego menu Katarzyna Kucisz-Rosłoń, corporate relations manager w McDonald's Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mcdonald-s-snieg-szczecin-promocja-burger-drwala ##

Reklama Burgera Drwala w Ustroniu

W ubiegłym roku McDonald's promował menu Burgery Drwala kampanią „Burger Drwala. Lepsza strona zimy”.

W tym roku McDonald's postawił na niestandardową aktywację. Lokal McDonald's w Ustroniu w województwie śląskim, przy ul. Wiejskiej 1 przybrano kolorowym materiałem, przypominającym ogromny sweter. W wystrojenie lokalu było zaangażowanych 50 osób, które pracowały ponad 28 dni.

Okazuje się, że to właśnie w Ustroniu kręcono reklamę tegorocznego Burgera Drwala nawiązującą do zimowego klimatu.

- Restauracja w Ustroniu przeszła zimową metamorfozę i została wykorzystana do nakręcenia nowego spotu reklamowego, towarzyszącego kampanii „Lepsza strona zimy”. Dodatkowo, otwarta jest dla wszystkich gości McDonald’s od 21 do 27 listopada. To jedyna restauracja McDonald's w Polsce, którą postanowiliśmy ubrać w ciepły, kolorowy sweter. Nie planujemy tego typu realizacji w innych miastach - informuje Wirtualnemedia.pl Katarzyna Kucisz-Rosłoń z McDonald's Polska.

W ramach tegorocznej kampanii reklamowej Burgera Drwala zaplanowano emisję w telewizji spotu reklamowego, zrealizowanego w nietypowej restauracji w Ustroniu. Uzupełnieniem są szerokie działania marketingowe, obejmujące m.in. aplikację, influencer marketing, media online i tradycyjne oraz reklamę OOH - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl.

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, która produkcję spotu powierzyła Papaya Films. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a za obsługę social media odpowiada Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.

- To naprawdę duże wyróżnienie dla naszej restauracji. Jestem dumny i szczęśliwy, że to właśnie lokal w Ustroniu może cieszyć oko nie tylko mieszkańców, ale również wszystkich turystów. To jedyny taki Mak w Polsce i na świecie, który będzie otwarty dla gości od 21 do 27 listopada, dlatego zachęcam wszystkich do zobaczenia go na żywo. Dodatkowo zdradzę, że już od dzisiaj można w nim zjeść Burgera Drwala, zanim 23 listopada pojawi się w innych restauracjach w Polsce – mówi Andrzej Maziarz, franczyzobiorca McDonald’s z Ustronia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"