Creative Effectiveness Lions
Grand Prix
Montys ChristmasMarka/marketer: John LewisAgencja: Adam&Eve DDB Londyn

Złote Lwy
Smellcome to manhoodMarka/marketer: Old SpiceAgencja: Wieden+Kennedy Portland

Raising Eyebrows and SubscriptionsMarka/marketer: The EconomistAgencja: Proximity Londyn

Promo&Activation Lions
Grand Prix
#OptoutsideMarka/marketer: ReiAgencja: Venables Bell&Partners San Francisco

Złote Lwy
BrewtroleumMarka/marketer: HeinekenAgencja: Colenso BBDO

The Baby Stroller Test Ride by Contours Marka/marketer: Baby StrollersAgencja: FCB Chicago

The Reversed TrailerMarka/marketer: Harald A. Moller/ Volkswagen NorwegiaAgencja: Try Oslo
Landcruiser EmergencyMarka/marketer: ToyotaAgencja: Saatchi&Saatchi Australia

Van Gogh BNB „Bedrooms”Marka/marketer: Art Institute of ChicagoAgencja: Leo Burnett Chicago

Slow Down GPSMarka/marketer: IF InsuranceAgencja: Forsman &Bodenfors Gothenburg
The Field Trip To MarsMarka/marketer: Lockheed Martin GenerationAgencja: McCann New York

ManboobsMarka/marketer: MacmaAgencja: David Buenos Aires

McWhopper Burger KingMarka/marketer: Burger KingAgencja: Y&R NZ Auckland
Survival BillboardMarka/marketer: Microsoft Xbox/Tomb RiderAgencja: McCann Londyn
Sea Hero QuestMarka/marketer: Deutsche TelekomAgencja: Saatchi&Saatchi Londyn
Straight OuttaMarka/marketer: Beats By DreAgencja: R/GA Hustle Los Angeles
House of Cards - FU 2016Marka/marketer: NetflixAgencja: BBH New York
#WhoisthekingMarka/marketer: Burger King FranceAgencja: Buzzman Paris
BrainbandMarka/marketer: Samsung AustraliaAgencja: Leo Burnett Sydney











