Burger King przypomina o ochronie skóry przed poparzeniem słonecznym i rozdaje "grillowane" tatuaże

Burger King w Belgii rozpoczął kampanię, w której przypomina o zabezpieczaniu skóry przed oparzeniem słonecznym.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Burger King przypomina o ochronie skóry przed poparzeniem słonecznym i rozdaje "grillowane" tatuaże

Kampania Burger Kinga w Belgii prowadzona jest pod hasłem „Ciesz się latem jak król. Nie żartuj ze swojej skóry”. Jej celem jest przypomnienie o konieczności zabezpieczania skóry przed słońcem.

Marka chce swoją akcją uświadamiać ludzi na temat zagrożeń, jakie może przynieść nadmierna ekspozycja ciała na promienie słoneczne. Dlatego też Burger King do każdego zestawu King Junior dołącza zmywalne „grillowane tatuaże”.

Ale to nie są zwykłe tatuaże - niosą określone przesłanie. Umieszczono na nich flagowy produkt marki, czyli burgera. pod nim umieszczono napis „Grillowany na mocnym ogniu jest lepszy”.

Gdy tatuaż zostanie wystawiony na bezpośrednie działanie słońca, ukaże się dodatkowy napis informujący: „Ale Ty nie jesteś Whopperem. Chroń swoją skórę”.

Tak właśnie marka chce przypomnieć osobie, która ma jej tatuaż, by odpowiednio zabezpieczała skórę przed szkodliwym promieniowaniem. 

Dodatkowo w wybranych restauracjach Burger Kinga można skorzystać z dozowników z kremem z filtrem, którym należy nasmarować skórę.

Autorem kampanii jest agencja Buzzman. Działania reklamowe prowadzone są w restauracjach Burger King w Belgii oraz w mediach społecznościowych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela