Fast-foodowe giganty Burger King i McDonald's rywalizują ze sobą od lat, przy jest to kraszone sporą dawką humoru.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/burger-king-nowy-sklady-brak-sztucznych-skladnikow ##
Z pomocą agencji kreatywnej INGO Hamburg, niemiecki oddział Burger Kinga po raz kolejny bazuje na tym "konflikcie", aby uczcić 50 lat obecności McDonald's w Niemczech. Seria billboardów w Monachium przedstawia obie marki jako królów i nadwornych błaznów, stylizowanych na średniowieczny dwór, z hasłem: "Każdy król potrzebuje klauna". 15 takich plakatów umieszczono w całym Monachium.

Dla wzmocnienia przekazu i efektu, Burger King wynajął ciężarówkę, by przejechała obok pierwszej restauracji McDonald's w Niemczech, wioząc jeden z plakatów z królem i błaznem.
- McDonald's zrewolucjonizował gastronomię w Niemczech 50 lat temu i tym samym wytyczył ścieżkę dla wszystkich... Życzymy McDonald's Germany wszystkiego najlepszego z okazji 50. urodzin! - komentuje szef marketingu Burger Kinga na Niemcy Klaus Schmäing.











