Rok 2020 bez wątpienia zapisze się w pamięci większości ludzkości jako czas smutku, izolacji, niepewności jutra i strachu przed nieznanym wirusem. Gdyby można było ten rok skończyć wcześniej, wiele osób z chęcią by na to przystało. Na tę potrzebę zareagowała sieć fastfoodów Burger King.
W ramach nowej akcji marka ogłosiła, że tegoroczne Boże narodzenie "odbędzie się" już w lipcu. W tym celu udekorowano świątecznymi światełkami amerykańskie lokale Burger Kinga.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/burger-king-hiszpania-parada-rownosci ##
To nie wszystko - w ramach promocji "2 za 5", w cenie 5 dolarów można kupić dwa z wymienionych produktów: Whopper, Big Fish, Original Chicken Sandwich lub Chicken Fries.

Akcja swoim zasięgiem obejmuje restauracje sieci, aplikację mobilną Burger Kinga i kanały marki w mediach społecznościowych.
Aktywację i towarzyszącą jej kampanię przygotowała agencja David.











