Burger King promuje swoje kawy celując w Starbucksa

Sieć Burger King rozpoczęła promocję sprzedawanej w swoich restauracjach kawy. W reklamach odwołuje się do sieci kawiarni Starbucks zachęcając klientów, że u niego jest taniej i smaczniej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Burger King promuje swoje kawy celując w Starbucksa

Od 15 marca Burger King oferuje specjalną promocję na kawę. Dzięki subskrypcji BK Café Coffee klient za 5 dolarów miesięcznie może dostać codziennie filiżankę gorącej parzonej kawy Arabica.

Promocja jest dostępna tylko po pobraniu aplikacji BK. Osoby, które to zrobią, mogą skorzystać z karty ofert w aplikacji BK, zarejestrować się i gdy codziennie uruchomią tę aplikację mogą otrzymać przez miesiąc, codziennie filiżankę kawy – za 5 dolarów miesięcznie.

By wypromować tę ofertę, Burger King uruchomił w internecie kampanię. W reklamach odwołuje się do jednej z największych na świecie kawiarni Starbucks i przekonuje swoich klientów: „Ciesz się z BK Café przez miesiąc za cenę dużego cappuccino od Starbucks”.

Burger King jest znany z tego, że często promuje się uderzając bezpośrednio w swoich rynkowych konkurentów. W jednej z ostatnich kampanii w taki sposób reklamował grillowanego kurczaka – wykorzystał to tego wizerunek króla ubranego dokładnie tak samo jak pułkownik Sanders – ikona marki KFC.

Za realizację ostatniej kampanii odpowiada agencja FCB New Jork.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"