Kampania startuje 18.11.2025 i będzie obecna w kluczowych kanałach digitalowych. Pomysł opiera się na haśle, że kanapka Whopper to Burger Każdego. To zaczepne nawiązanie do Burgera Drwala od McDonald’s.
Koncepcję tak wyjaśnia Edyta Maciejewska, strategy director WebTalk Agency.
Co roku premiera jednej limitowanej pozycji w menu konkurenta, rozgrzewa internet do czerwoności tak, że staje się sezonowym "momentem kulturowym". Większość marek próbuje wtedy gonić trend, dorabiając własne limitowane kontrpropozycje. Burger Każdego zamiast kopiować schemat i udawać, że musi stworzyć nowy produkt, podkreśla, że już ma ikonę — Whoppera. Kampania z wyliczaniem zawodów to ironiczny komentarz do całego hype’u: "róbcie swoje limited edycje, a my mamy burgera dla każdego, zawsze".

Ekspertka dodaje, że dzięki zabiegowi Burger King wykorzystuje brand attitude - zaczepny charakter w stylu marki.










