Burson-Marsteller tworzy ogólnoświatowy zespół ekspertów politycznych

Firma komunikacji strategicznej Burson-Marsteller ogłosiła utworzenie grupy Usług Rządowych i Politycznych (Government and Political Services Group - GPS Group).

km
km
Udostępnij artykuł:

GPS Group to ogólnoświatowy zespół specjalistów, który ma za zadanie skupienie ekspertów politycznych i rządowych pracujących w różnych firmach sieci Burson-Marsteller (public relations i public affairs), Penn Schoen Berland (kampanie wyborcze/zarządzanie kampaniami politycznymi) oraz Prime Policy Group(lobbing w USA i UE).

W skład grupy, której przewodniczy wiceprezes wykonawczy Burson-Marstellera, Jay Leveton, wchodzą ogólnoświatowy prezes zarządu (CEO) Mark J. Penn oraz wiceprezesi Karen Hughes i Don Baer.

GPS Group ma zapewniać kontakt z takimi ekspertami politycznymi, jak Craig T. Smith, Charles R. Black, Scott Pastrick i John Tanner w USA, były sekretarz generalny Partii Laburzystowskiej Matt Carter, dyrektor generalny Burson-Marstellera na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki Jeremy Galbraith, czy były zastępca sekretarza generalnego Parlamentu Europejskiego David Harley, jak również z byłymi dyplomatami, ekspertami od spraw handlu i osobistościami politycznymi z Chin, Ameryki Łacińskiej i USA.

"Utworzyliśmy tę grupę, aby sformalizować nasze możliwości zapewnienia klientom doradztwa w zakresie ogólnoświatowych politycznych zagadnień i problemów. Żyjemy w świecie, w którym regionalne kwestie polityczne szybko przekształcają się w problemy globalne, zaś problemy globalne mogą stawać się problemami lokalnymi. Dlatego sądzimy, że zapotrzebowanie na skoordynowane globalnie kampanie będzie w najbliższych latach rosło. Uważamy, że grupa GPS to solidne rozwiązanie, na które czekało wielu klientów" - powiedział Jay Leveton.

GPS Group zamierza oferować swoje usługi klientom politycznym, biznesowym i rządowym zamierzającym podjąć i realizować kompleksowe i zintegrowane kampanie ogólnoświatowe.

Grupa chce im zapewnić doradztwo strategiczne łączące badania i analizy polityczne, polityki i opinii publicznej, problematyki rządowej, public relations i zintegrowanej komunikacji, skoordynowaną i multi-dyscyplinarną grupę ekspertów, która oferuje doświadczenia z ponad stu kampanii politycznych i komunikacji rządowej, obecność na całym świecie i dostęp do ekspertów w 83 krajach, jak również zrozumienie zróżnicowanych kultur biznesowych i scen politycznych tych krajów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online