Bydgoskie Meble z nagrodą Produkt Roku 2014. Klasyczne wzornictwo wzorem do naśladowania

Świadomy i ponadczasowy design zasługuje na uznanie. Potwierdzeniem tego jest główna nagroda dla kolekcji Quartz marki Bydgoskie Meble, która w zorganizowanym przez magazyn Meble Plus konkursie „Produkt Roku 2014” zajęła pierwsze miejsce w kategorii Salon.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zgodnie z filozofią

Kolekcję Quartz można scharakteryzować krótko: sprawnie łączy ona w sobie to, co klasyczne oraz to, co nowoczesne – tak, jak przystało na odważny, współczesny design. Klasyczne: ciemne przeszklenia w objęciach ciepłego jesionu, materiału stanowiącego solidną podstawę prawdziwego ogniska domowego. Nowoczesne: proste, geometryczne bryły witryn, szafek, kredensów, regałów i bufetów funkcjonalnych maksymalnie, a zaprojektowanych minimalistycznie. – Nagroda dla kolekcji Quartz stanowi docenienie naszych projektantów, którzy udowadniają, iż potrafią tworzyć meble zgodne z filozofią marki: klasyczne, ponadczasowe, stylowe – komentuje wyróżnienie Paweł Pawełkiewicz, Brand Manager marki Bydgoskie Meble.

Wszystko zostaje w rodzinie

Produkt roku 2014 to już XII edycja konkursu magazynu Meble Plus. Jak podkreślają organizatorzy, co roku celem przedsięwzięcia jest wyłonienie najlepszych mebli, półfabrykatów oraz akcesoriów meblowych dostępnych na polskim rynku. O wynikach konkursu decyduje Kapituła ekspercka, w skład której wchodzą najwyższej klasy specjaliści branżowi. Tegorocznymi kryteriami, którymi kierowało się Jury, były m.in. znaczące walory wzornicze, użytkowe i estetyczne, wysoka jakość wykonania oraz nowatorstwo rozwiązań. Uroczyste wręczenie statuetek i wyróżnień  odbędzie się w 29 stycznia, podczas Forum Branży Meblowej w Hotelu Sheraton w Warszawie.

Dla Grupy IMS, do której należy marka Bydgoskie Meble, ubiegły rok należał do szczególnie udanych. Została ona m.in. uhonorowana prestiżową nagrodą branżową Diamenty Meblarstwa 2014 za „śmiałe decyzje biznesowe oraz konsekwentną realizację strategii edukacyjnej i designerskiej związanej z promocją młodych projektantów i ich działań”. – Uznanie branży dowodzi, że design naszych mebli pochodzi po prostu z najwyższej półki. Za wszystkie wyróżnienia jesteśmy bardzo wdzięczni – podsumowuje Izabela Lipińska, Marketing Manager Poland & Eastern Europe IMS Group.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska