Bye Cellulite i Active Shapewear w kampanii Gatty (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca dwa nowe produkty Gatty: rajstopy Bye Cellulite i bieliznę modelującą Gatta Active Shapewear. Akcję kontrolująca tę markę firma Ferax przygotowała wspólnie z Wojciechem Wojtczkiem i Starcomem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania antycellulitowych rajstop Bye Cellulite i modelującej bielizny Gatta Active Shapewear podkreśla, że produkty te oferuje kobietom najłatwiejsze i najszybsze rozwiązania, by osiągnąć wymarzoną sylwetkę. Hasło główne akcji brzmi: „bye… cellulite - jesteś idealna”.

Kampania - rozpoczęta 18 listopada, a zaplanowana do 18 grudnia - obejmuje telewizję (TVN Style, Polsat Cafe i kanały tematyczne z oferty Atmediów), internet (ipla) oraz kina z sieci Multikino. Spot na potrzeby akcji nakręcił fotograf mody Wojciech Wojtczak, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów