Była dyrektorka sprzedaży Eurozetu doradczynią zarządu naTemat

Od sierpnia do Grupy naTemat dołączyła Monika Jankowska-Janicka. Została doradczynią zarządu ds. przychodów. – Jesteśmy przekonani, że jej zaangażowanie przyspieszy rozwój naszej oferty i pomoże nam jeszcze skuteczniej zdobywać oraz utrzymywać zadowolonych klientów – mówi Beata Golubińska, CEO Grupy naTemat.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Była dyrektorka sprzedaży Eurozetu doradczynią zarządu naTemat
Monika Jankowska-Janicka

Monika Jankowska-Janicka to managerka z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze sprzedaży radia i digitalu na rynku bezpośrednim, specjalistka w budowaniu strategii sprzedaży direct i new business.

W latach 2015 – 2024 tworzyła zespoły sprzedaży bezpośredniej w Grupie Eurozet i zarządzała nimi z sukcesami, rozwijając m.in. sprzedaż new business. Jako dyrektorka sprzedaży bezpośredniej w Eurozecie odpowiadała także za współpracę z klientami strategicznymi, negocjując bezpośrednio z największymi reklamodawcami w Polsce.

Od 2023 roku, po zakupie Eurozetu przez Agorę, pełniła funkcję dyrektora rozwoju sprzedaży Bezpośredniej i odpowiadała za połączenie i wyrównanie kompetencji zespołów handlowych z obu firm, na rynku bezpośrednim. Zbudowała nową strategię i kilkudziesięcioosobowy zespół, który pod jej skrzydłami sprzedawał połączoną ofertę radiowo-digitalową stacji. Z Grupy Eurozet odeszła na początku 2025 roku.

Transfer z Grupy Eurozet

– Bardzo się cieszę, że będę wspierać Grupę NaTemat w budowaniu strategii sprzedażowej i wzmacnianiu pozycji reklamowej na mocno konkurencyjnym rynku. Produkt jest jakościowy i ma spory potencjał wzrostu, a reklamodawcy wciąż szukają jakościowego contentu. W zespole czuć dużo dobrej energii i zaangażowania – a to niezbędne dla rozwoju sprzedaży – mówi Jankowska-Janicka.

– Współpraca z Moniką to dla nas ogromna szansa. Jej doświadczenie w budowaniu silnych kompetencji sprzedażowych wniesie realną wartość do naszego wydawnictwa. Będziemy mogli czerpać z najlepszych praktyk, które wypracowała przez lata pracy z klientami w dojrzałych zespołach handlowych. Monika wnosi świeże spojrzenie, pozytywną energię i nową dynamikę. Jesteśmy przekonani, że jej zaangażowanie przyspieszy rozwój naszej oferty i pomoże nam jeszcze skuteczniej zdobywać oraz utrzymywać zadowolonych klientów – zaznacza Beata Golubińska, CEO Grupy naTemat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?